最近のトラックバック

« 派手 | トップページ


« 派手 | トップページ

コメント

On the other hand many boys would love to go to a football/basketball match, buying them a game ticket would also be a great gift. It has green and red lights and transformation sounds. But babies love things that are soft, so choosing stuffed animals or soft dolls are a wonderful choice.

ふじふじさんのブログ楽しくて結構チェックしてるんですよ(≧▽≦)実は読者なんです(笑)普段はあんまりコメントとかしないほうなんだけど(照)見てるだけなのもアレかなって思ってコメントしてみました(笑)ふじふじさんに仲良くしてもらえたら嬉しいです(≡^∇^≡)一応わたしのメアド載せておくので良かったらお暇なときにでもメールください(o^-')bココログやってないからメールしてもらえたら嬉しいです('-^*)/まってるねえо(ж>▽<)y ☆

コメントを書く

(ウェブ上には掲載しません)

« 派手 | トップページ